HAR BESTÄMT ATT STÅ UTANFÖR, DE DÄR SOM JAG MÅR DÅLIGT AV

jävel va charmig endå/ändå!
idag var de skola, efter en heel veckas ledighet. jag vill bara ha sommar och sommarlov och börja sommarjobba så ja får lite jävla pengar! hatar att vara en fattig student!!!!!!

satt på orion förut med elvira, förövrigt hade vi jävligt roligt. men iallafall, då så hade jag tydligen glömt min telefon där, så när vi gick förbi där senare idag så sa hon tjejen som jobbar där "HALLLLLLLÅ TJEJER" vi ba "aaah?". trodde ju vi hade gjort nåt, så säger hon "va gjorde ni där uppe förut egentligen?" då trodde vi ju ännu mer att vi hade gjort nåt, så elvira sa "vi åt..?" och då säger hon "ni glömde inte något då?" jag kände fort som tusan i fickorna. och wooops där va min telefon visst.. 

JAJA GODNATT ERA TOKAR! (p.s ska kolla lite oth innan jag sover men säger godnatt ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0