HAR HEMSKT TRÅKIGT PÅ ANNSANS LEKTION

Du heter: Julia Fryk
Smeknamn: Jullan
Låt som när du är ledsen sörjer till? fetttttttt olika
Beroende av: Cola, och one tree hill
Vad tror folk om dig? att jag är fett awesome
Hur imponear man på dig? man snaggar sig ALDRIG
Brukar du skratta för dig själv? hell yeah
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: vill du komma ut o träffa mig o emma?
Var bor du? Kristinehamn
Trivs du där? skulle ju va skönt å flytta
Har du haft sex idag: nonono
Hur svarar du i mobilen: hallå??
Vem ringde du senast?: elvira
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: nej jag orkar inte
Antal timmar sömn inatt: typ 35543. inte räknar ja väl
Sov du ensam: uu ja
Brukar du komma i tid: nej
Hur känner du dig nu: trött fan
Vanligaste färg på dina kläder: vit kanske ja vetinte
Vad tycker du om fötter: bryr mig inte
Vad saknar du: massa grejer ju
Hade du en bra kväll igår: jafan helt okej
Favorit dryck på morgonen: oboy är ju gott, men hellst nyponsoppa<3<3<3
När brukar du oftast gå och lägga dig: alldeles för sent
Är du blyg?: beror lite på faaaaaaktiskt
Sysslar du med någon idrott: jaa, gymnastik..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hell yeah
Har du spytt offentligt: ja. utanför tandläkaren haha
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: lätt stå upp och kissa
Är du nöjd med ditt liv: skall icke klaga mannen
Är du bortskämd: nej inte speciellt
Vad gör du i morgon: Onsdag, fikar med alexander och tränar och går i skolan då
Vad är det värsta du vet?: håriga armhålor
Har du bra vänner och äkta vänskap?: si
Vad är det finaste du fått?: Oj.. min säng eller min gaberob
En speciell dag du minns: fastingen förra året
Du samlar på: räknas medaljer?
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ja ringer fan inte ja
När grät du senast: lördags
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa och shoppa och köpa en ny iphone
Vill du gifta dig: nån gång
Vill du ha barn: ja någon dag kanske
Är du musikalisk?: sjunger som en gud
Vad dricker du helst när du är törstig: cola.
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns: si
Biter du på naglarna: nehe du de gör ja inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0