fyfan va ovärt inlägg.

jag förstår mig inte på folk som tar allt i livet no mather what så sjukt jävla seriöst. det kan inte va kul för fem öre, ne fy vilket tråkigt liv!! 

jajajajaja nog om det. jag är utåttråkad, för en gångsskull råkade ja gå upp för tidigt, istället för försent dådå. de känns lite tråkigt att inte behöva stressa, lixom det har ju blivit som en liten morgon rutin. så nu har jag suttit här i typ 40 min å inte gjort nånting, typ plattat håret fast det är platt bara för ja inte har haft något bättre för mig. 
idag har vi tre lektioner, egentligen hade vi det mycket chilligare i ettan, men det känns 10 gånger chilligare nu i tvåan. av någon konstig anledning. efter skolan ska ja möta upp emma tror ja. sen ska ja med vickan till gymmet. skönt. hejdå alla söta.(utom elvira)
 
fina. jag saknar umeå puttelite. eller puttemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0