min sommar i bilder

daaah, först blev det sommarlov de fira vi med orion mat
sen firade jag min systers student!
sen badade ja i det skummet som fanns kvar med fina vänner!
ja kollade på balen, på bilden är det min syster och hons dejt
tog första doppet med sally!!
var allmänt ful med elvira, hitta en vagn på station. vi fick lämna den för den höll inte för oss..
började på fucking PEC
firade en mkt trevlig midsommar
hade otroligt tråkigt på PEC. så ja passade på att måla lite.
jobbade på cirkus scott. de va kul, ja lovar.
hade trevligt med trevliga vänner
slutade på PEC, och började städa med mami i en vecka istället. klart inte lika träligt.
hjälpte emma att va barnvakt, de va fasiken kul!
hahah busa med elvira!!
fulat mig med emma
träffat både emma å ronja, som en liten återförening nästan!
åkte inlines med emma. det gick förvånansvärt bra!
plockade blåbär, massa blåbär. men dom råka ja välta ut innan jag ens smakat ett..
gick 1000 kvällsprommenader med käraste karas!
solade med elvira!!
träffade en asgosig hund som gillade mig hihi!!!
och så åkte ja och klara på årliga-stöten-resan!
sola med linn, och anton va med också men han blev inte med på bild.
min älskade karas åkte på semester, sen kom hon tillbaka. då va vi glada!
grillade och myste med finfina vänner!!
ville ha en hund! (vill fortfarande)
tog kort på elvira ifrån fotoalbum. var hon inte vacker? </3
tog familjekort med emma och vovvarna!
 
har nog gjort mycket mer i sommar. men man kan ju inte fota allt!!! 
snart börjar skolan igen, och snart fyller jag år!  om exakt 24 timmar och 6 minuter, hur azum är inte det då om man får fråga? jo helt okiiii! 
va tvungen att uppdatera mig lite! okej nej de va ja egentligen inte, men ja gjorde det ändå! 
jaja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0