litten bit av året 2012 !!!

var ute på en kvälls-foto-prommenix med annie.
hade en lång håltimme i skolan så vi passade på att pröva fula grejer
blekte håret... vackert
 
skaffade hund! bettan heter hon hihi
ramlade på maxiparkeringen..
vad på läger i katrineholm! 
gick runt på cupcake dagen och samlade namnunderskrifter!
träffade emmis och ronjis!
ramlade på min foppatoffla när jag sprang hem från emma..
fastingen, åkte virvelvinden i massor!
började sommarjobba på PEC.
firade midsommar!!!
slutade på PEC jobbade på cirkus scott över en helg!
satt på en brygga och pimplade vin med goda vänner!
räknade biljetter, tror fan de va över 3000 biljetter ja räknade till..
slutade på cirkusen blev en städtant med mami i en vecka! (okej jag stod ut i fyra dagar..)
festade med elvira
tog bären som satt på cupcaken i strandrondellen!!
åkte inlines till skärgården med emma!!
åkte till stranden med fina kompisar!
var på 18 års fest!
badade i robins pool med kompisarna!!
sen drog skolan igång, då var de skoltoan som gällde igen!
råkade av misstag (hör hur dumt de låter) sätta i plast slingor i håret..
gjorde en fin dounat på victoria!
åkte tåg med fredd och elvira för att hitta praktikplats!! gick åt skogen haha
hittade ankor på vägen till skolan!
tattuerade mig!!
 
firade klassisar med annie blandannat!
åkte på läger igen i katrineholm!!
hade praktik i karlstad med fredrik!!
hade mysiskväll med mina bästa tjejer!
hittade min själsfrände!! 
hade en söt bebis i mitt knä!! 
firade en lyckad halloween!
fick helt plötsligt från ingenstans jätelockigt hår
var ÅTERIGEN på läger i katrineholm
dippade mitt hår lite..
tog en egopic
var i halmstad på rixcupen! (där va även där min iphone sa gonatt)
hade klassferre!!
var på bio med bästis!
vi va ett gäng som firade amanda, MYCHET lyckad kväll må ja säga!
tävlade lite i gympaaan
var seriös ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0