Dag 24 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

22.

1. jag duschar upp till tre gånger per dag.
2. jag är värdelös på att göra saker på beställning, de går mycket bättre när de bara kommer
3. (drar denna igen bara för ja är så tåkig) jag har bara en framtand
4. jag älskar att både elvira och emma bor på strand för det är dom ja oftast träffar
5. måste jag göra fler?
6. jag slutade på pec för att jobba med min mamma istället. fast bara i en vecka
7. jag tar livet av mig om ja inte kan köpa en iphone innan sommarlovet är slut
8. jag har haft ca 30 telefoner under mitt 16 snart 17 åriga liv. 
9. är inte så bra på att ta hand om saker.
10. jag har som vana att ta med mig datorn in till toan vaarje gång. 
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0