ja, var har gamle jullan hållit hus hela helgen måtro?


jag är badass som satt i kassan på cirkus scott xD

linn och elvira fick stå i baren, (tycker personligen att de borde heta kiosk menmen, scott som bestämmer)

fotade givetvis elifanter

och kameler såklart

sen kom ja hem, och gick ut.

elvira blev rädd för fågelmåsar så hon bytte om till påske-kärrin

vilket litet gäng va?

var kärleksfull med fredd när alla åkte.

jag blev så rädd när fredd höll på att ramla i sjön, därför kortet är så konstigt:(

i morse slog jag upp ögonen klockan fem. jobbigt värre. åkte med åtta bussen till karlstad OCH mådde bajs heeela dagen. kändes seriöst som ja hade en elifant som ville upp ur halsen påmää. jag och emma hittade till ett ica, med gula påsar dessutom.

när vi äntligen hittade till cirkusen tog vi lite cafferep eftersom vi inte började förens halv elva

vem tror ni gjorde allt detta om inte självaste jullan? JAG RÄKNADE ÖVER TVÅ TUSEN BILJETTER VAR FÖR SIG ALLIHOPA. badass va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0