jag behöver mer, fastän du förstör mig helt

 
elvira tvingar mig att blogga. så nu bloggar jag, varsågod karas!! 
jag sitter och äter för tillfället. + att jag funderar på hur märkligt det är att jag storstädade mitt rum i torsdags elle om de va onsdags, och det ser redan ut som en svinstia igen... mår ju dåligt.
och eftersom min mobil var mörbultad, extremt mörbultad, så har jag nu officiellt bytt telefon, finally! 
och eftersom att PEC suger (ja de suger fortfarande) så lär jag inte ha råd med någon ny iphone heller.. så kan väl redan vinka hejdå åt den planen. jag och elvira kom fram till förut, att vi kanske har råd att köpa två par nya trosor efter vi jobbat klar, om vi har tur villsäga!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0