one day when the sky is fallin' i'll be standing next to you.

inatt sovde ja hos elvira, vi va inne på biktme, de va första gången. elvira sa att man hängde där när man gick i sjuan typ, ja va ju inte så cool som henne i sjuan tyvärr.... ELLER!??!?!!?!? ja va tuffare ja. sen kollade vi iallafall på 13 snart 30, elvira somnade. jag dog av värme så jag gick upp och gick i elviras rum, tog en prommnix där inne, jag somnade vid halv fyra och de gjorde INTE elvira<3
hittade även en grym mask när jag letade efter en film. (skoja dedär är ingen mask, ja svär)
jag fick nummer 1 på zumban, JÄVLA BADASS!!!!!!!
kan berätta, att elvira fick INTE nummer 1. hon är en två jag är en etta, sånt är livet.
undra vem av oss som är fet och ensam och vem som har barn och snygg man vid 22 års ålder.. (ja är ju ettan av oss trots allt elvira)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0