snodde en lista av isabel!!!

SENASTE:

Dryck: vatten brooor
Telefonsamtalet: emmma
SMS: emma
Personen som skrev till dig på facebook: emma
Sång du lyssnade på: honeypies - stoppa mig!
Gången du grät: I förrgår.

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: yeeeee bror
Har någon varit otrogen mot dig: nej.
Varit kär: njaaa
Förlorat någon speciell person: m.
Varit deprimerad: neee, vad är deprimerad?
Varit så trött att du somnat sittandes: jaa 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

svart vit och...... grå

DET SENASTE ÅRET HAR DU:

Lärt känna en ny vän: japp
Fått ditt hjärta krossat: ne de tror ja fan inte, lite halvt kanske
Skrattat så att du har börjat gråta: jaa
Träffat någon som förändrat ditt liv: inte iåår tror jag, men förra året träffade ja massvis md människor som förändrade mitt liv
Insett vilka som är dina äkta vänner: YES
Fått reda på att någon har pratat om dig: haha ja
Kysst en kompis av samma kön: stämmer!

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: andvänder mig inte av msn så jag vet inte...
Hur många barn vill du ha: 1. MAX 2 om ens något
Har du några husdjur: en död fågel och två döda kaniner 
Vill du ändra ditt namn: ja, jag vill heta shade (HAHAH)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: oj........va med linn och hade kalas antar jag
Vilken tid vaknade du idag: halv ett
Vad gjorde du igår runt midnatt: var ute och vandrade
Någonting som du längtar till: min födelsedag
Senaste gången du träffade din pappa: 10 minutersen kanske
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: varför ska man hålla på och ändra massa för?
Vad lyssnar du på just nu: regnbågens barn-bubbles
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha ja
Vad gör dig irriterad just nu: att emma är seg, och sen
Vad är ditt namn: Julia 
Singel/upptagen: Singeel
Stjärntecken: Lejon
Kille eller tjej: Tjej, lite både och kanske när ja tänker efter
Grundskola: strandskolan, stenstalidskolan
Gymnasieskola: Brogårdsgymnasiet
Högskola: -
Hårfärg: röd/brun/rosa/lila
Ögonfärg: blå/grå
Längd: 163
Vad gillar du gällande dig själv: jag brukaded gilla mina naglar, men inte längre...  
Piercings: har hål i öronen men jag tål inte någonting så ne
Tatueringar: nej :c
Höger eller vänster: VÄNSTER

DIN FÖRSTA:

Operation: polyperna, om de ens är en operation
Piercing: Öronen, ja va tre år BADASS va?
Tatuering: har ingen än ju
Bästa vän: Julia
Sporten du spelade: Gymnastik
Husdjur: Två kaniner, magnus och brasse
Vaccination du minns: svininfluensa typ HAHA..
Alkohol du drack: uuuujjamejja, världens vidrigaste häxblandning de smaka skit och kvällen blev skit haha

JUST NU:

Äter du: på min datasladd
Dricker du: vatten
Är du på väg att: träffa emma först och främst
Lyssnar du på: lasse lindh-du behöver aldrig mer vara rädd
Väntar du på: emma

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: tvek 
Vill du gifta dig: maby baby

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: kramar
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: Både och 
Snygg mage eller snygga armar: mage
Tatueringar eller piercingar: tattueringar
Känslig eller inte: lite känslig men inte jättekänslig
Ragg eller förhållande: Förhållande kan ja nog tänka mig
Bråkstake eller tveksam: både och

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: främling och främling
Tappat glasögon eller linser: har inte såntdär fjant, jag har haft sönder 2 glasögon fast jag har aldrig ägt ett par själv (alltså har jag tagit sönder andras)
Haft sex på första dejten: haha:(
Krossat någons hjärta: vem vet?
Fått ditt hjärta krossat: yes
Har du blivit arresterad: neheeru
Dissat någon: ja
Gillat din tjejkompis (mer än som vän): haha neej
Gillat din killkompis (mer än som vän): jaa

TROR DU PÅ:

Dig själv: ibland
Mirakel: nejnejnej
Kärlek vid första ögonkastet: i filmer
Himlen: nej 
Tomten: hell yeah
Att kyssas på första dejten: hahaha..... ???
Änglar: nejnejnejnej

SVARA ÄRLIGT:

Har haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja

Vad vet inte så många om dig: inget jag tänker dela av mig om med er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0