you gotta be able to smile through all this pain

detta gjorde jag idag. fast toffel-bilden är ifrån igår efter zumban.. det är storlet 47 på dom tofflorna och dom är emmas brors men jag fick dom, av emma iallafall HAHA.. det är ju bara jag som använder dom ändå!
sovde över hos emma igår, och vi gick från maxi till strand, vi kom väl hem vid tolv kanske? vetinte riktigt . laddade ner en film, men under tiden så somnade emma.. hon säger jämt "jag vilar bara ögonen" fast egentligen så sover hon. hon tror hon kan ljuga för mig, men egentligen så kan hon inte det :( too bad dude!
vi bakade förut, jag fick dock inte baka utan jag fick lägga ut formar på plåten.. jag får aldrig hjälpa till någon och baka:( 
nu ligger ja i min säng och ikväll ska vi zumba, JÄVEL vilken zumbabrud ja ska bliiiii! HEJHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0