de va en jävla karrusell, den kommer ge mig en jävla huvudvärk i mörra

bjusser fan på en gammal bild. men jävel vilken kanon kväll ja har haft. och juste, jag är röhårig!! och jag kommer att langa bilder i morgon, nu vill ja ba sova såååååattteee..
men vi föra iallafall hos linn, sen tog vi taxi ner till stan, sen så åkte vi nån karrusell sen drog vi på fest, sen tog jag med mig kil-brudarna (det vill säga julia, frida och jenny. frida och jenny är tvillingar fast jenny är blond. och linn är moster till julia, fast julia är lika gammal som oss!! dom är jätte trevliga fan) och ani ner på stan och åkte virvelvinden ungefääär 1000 gånger!! sen drog dom hem, då mötte ja upp linn å emma, så åkte ja massa med dom. sen gick tog vi taxi hem till strand och jäääävel va rolig taxifärd!! (därav rubriken). 

GONATT GODINGAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0