emma och johan de är goda vänner fastän mycket olika emma gillar chips och johan gillar träning

sådär sågde ja ut idag!  hela långa dagen, okej jag slutade halv tolv typ meeen ändå!
emma kom till min skola och skulle äta med oss, men hon vågade inte så hon tog en macka... på sms var det "ÅÅÅ JAÄ R SÅ HUNGRIIIG"
har iallafall varit med emma efter skolan och vi har sprungit runt över allt och skrattat som två idioter, därav rubriken! HAHAHA... 
slänger nog upp litte bilder snart på emma å mig från förut. om en stund ska vi åka ner till galaxen och köra kick'n box och så ska vi zumba! jag är taggad, emma med. fast hon vill inte erkänna det för mig bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0