everything is great when you don't give a shit

Tumblr_m3ilsr88xk1r89wxuo1_500_large
spenderade min eftermiddag och en bit på kvällen med alexander. världens bästa alexander! vi höll till mestadels till i studion med tullebulle! han är go han! sen skulle dom dra, så jag åkte hem till elvira, vi gick till statoil, sen åkte vi bil med björn och robert. alldeles precis när jag klev ur  bilen och börja cykla hem ifrån elvira, så upptäcker jag att min iphone va borta, glömde den i bilen så får den i mörra. känns lite tungt i hjärtat FAKTISKT.
i morgon ska jag tävla, alltså borde jag få min skönhetssömn vid detta lag. men jag kom alldeles nyss in, och jag är alldeles för hungrig för att sova och alldeles för trött för att äta!
oj va långt de blev, GONATT PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0