FASTINGEEEEEEEEN<3333333

i fredags råkade jag färga håret jävla rött av någon anledning, men de känns rätt bra ändå om jag tänker efter.
här är jag och adelé i taxin i fredags när vi skulle ner till stan!!
jag och linnsan igår innan vi drog.
linn är jävla pepp på fastingen, fin sångröst har ho med
linn och bezart, turtur duvor!!
LINUUUUUUUUUUUUS <3<3<33 ma redhead classmeat foreveeeeeeeeer
å igeeeeeen<3<3<3<3
emma någon och jag. jag kommer aldrig ihåg va namnet på den snubben va alltså, han går natur iallafall!
jag och världens bästa kussa!!!!!
linnsan å ja i virvelvinden<333333333
linnsan å ja pösses litte i virvelvinden<33333
åkte även med emma och vickan men alla 4 fick inte plats på bilden så ja fick helt enkelt ta två!!
ja å linnsan i breakdance!!!!!!!!!!!
jag och någon heeelt random snubbe i virvelvinden, de fanns inga platser kvar så jag och linn trängde oss in med två killar. 

har haft en superskoj helg iallafall, lördagen var heeeelt klart roligast!! 
har dock skavsår på halva tassarna, och är 1200 kronor fattigare:c 
JAJA LIFE'S A BITCH AND THEN YOU DIE, HEJDÅ FASTINGEN 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0