FRÅGER FÖR FAN NÖJ ER

Hur lång är du? Och hur lång skulle du vilja vara?

Svar: 163, miiiinst 10 cm längre iallafall!!

Vad väger du? Och vad vill du väga?

Svar: alldeles för mycket för att era hjärnor ens ska kunna fatta så ingen ide att skriva xD

Har du syskon?

Svar: hell yeah, 2 storasystrar och en lillebror!!

Vad vill du bli när du blir stor?

Svar: egentligen hellst av allt vill ja bli psykolog. men jag kommer väl sluta upp i kassan på ica maxi..

Var får du all insperation till att blogga när du hamnar i en bloggtorka?

Svar: så skiter ja i att blogga :s

Vad använder du för parfym?

Svar: hellst björn borg

Märket på din plattång?

Svar: int fan vet jag...

Vad gillar du att göra?

Svar: umgås med folk som får mig att må bra

Vad gillar du inte att göra?

Svar: ingenting (alltså, jag gillar inte att inte göra någonting)

Vad hatar du mest?

Svar: FISK..

Din favoritlåt just nu?

Svar: fallskärm-timbuktu

Vilka är dina favoritbloggar?

Svar: malinlima och egoina, elviras också, hon är rolig!

Vilken är din favoritfärg?

Svar: viiiit

Vilket är ditt favoritcitat?

Svar: happines is a mood not a destination

Vart köper du dina kläder?

Svar: h&m, gina, bikbok, monki nåt utav dem oftast

Favoritaffärer?

Svar: monki, även om jag sällan hittar nåt där inne så bara älskar jag det haha

Hur mycket pengar spenderar du på kläder i månaden?

Svar: beror på

Vilket är ditt favorit klädesmärke?

Svar: ärligt talat, så bryr jag mig inte. fast jag gillar dr.denim jeansen

Vilken stad gillar du mest och varför?

Svar: Göteborg, daaaaaaah dom har ju liseberg!!

Den platsen du verkligen trivs eller älskar att vara i?

Svar: förr hade jag garanterat svarat gympahallen, men svaret får gå till. bland de som gör mig glad.

Tycker du det är sexigt när killar spelar gitarr?

Svar: hell yeaaaah

Vad letar du efter hos en kille?

Svar: allllllt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0