that akward moment when you've already said "what?" three times and still have no idea what the person said, so you just agree

Vem är i rummet med dig?

- Elvira, Malin, Sara, Bea, Fredrik, Vickan, Tobias, Robin, Linus, Emil, Amanda, Jennifer, Emma, Linnea, Angelica, Erika, Linn och slutligen therese!

 

Vem fick du ditt senaste sms av?

- Linus. han skrev att han bara skrivit 70 ord på nationella när minimum var 200 HAHA...

 

Vem tänker du på nu?

- inte på nån, tänkte på att ja hade ont i huvudet men annars inget

 

Vem pratade du senast i telefon med?

- Linus......... stalkar mig gör han, fyfan

 

Vem önskar du var med dig nu?

- HEMLIS

 

Vem är din favoritsläkting?

- många ju


Var är din mobiltelefon?

- den ligger mitt framför mig här på bordet.


Var fick du tag på tröjan du har på dig?

- I Emmas gaberob ;)

 

Var åkte du senast bil?

- oj... jag vetinte, jag cyklar så mycket nu förtiden

 

Vad är det bästa med våren?

- Värmeeeeeeeeee

 

Vad åt du senast?

- En ap lång salt pinne :c

 

Vad drack du senast?

- loka

 

Vad är den närmaste saken som är blå?

- elviras salta-pinnar-påse

 

Vad är det för färg på dina byxor?

- BLACK = SVART

 

Vad är din favorit färg?

- Vit

 

Vilken film såg du senast?

- ingen aning, kolla på one tree hill


Har du någonsin hånglat i skogen?

- Haha, beror på vad som räknas med skog tror ja

 

Har du någonsin sovit naken?

- nej fy

Har du någonsin hoppat i en bil med folk du just har träffat?

- nej de kan ja inte tänka mig. eller jo men jag hade smsat med människan innan, haha !

 

Har du någonsin smugit ur ditt hus?

- Haha yes i have.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0