julle & lundis

jag: HUR LÅNG ÄR DU????
isabel : 1,61
jag: HAHA VI ÄR LIKA LÅNGA
isabel: LÄSKIIIIIGT HAHAHA.
jag: skoja de är vi fan inte:c
isabel: bra...
jag: ja är 163 kom ja på HAHAHAHAHA
isabel: ...........................
jag: ja råkade glömma ... OKEJ?
isabel:  skräll att just DU  glömmer bort hur lång du är
S K R Ä L L



isabel: om du färgar brunt med blonda slingor blir vi som tvillingar
jag: OOOOOOH, eller om jag gör bruna slingor i mitt blonda hår så blir vi som siamesiska tvillingar!!eller är jag helt ute och cyklar?
isabel: du tog just en väldigt lång cykeltur min vän..



isabel: så ska vi flytta till hollywood!!
jag: men vi skulle ju flytta till USA? ...



isabel: "dear good give us micheal jackson back and we will give you julia fryk"



vi har alldeles för stor text när vi skriver på msn
isabel: undra om världen ser ut såhär när man går på droger



jag: jag blev så förvirrad så jag börja gråta förut
isabel: HAHAHAH varför förvånar det mig inte.



jag: är han nårrlänning?
isabel: nOrrlänning
jag: jaha..
isabel: julia, är du säker på att du fick godkänt i svenska?
jag: japp



isabel: jag har två val. 1. dö av värme. 2. dö när jag försöker sätta upp myggfönstret
jag: lätt alternativ 2 det är ju ett fett mycke roligare sätt att dö på HAHAHA



isabel: när gud skapade oss ville han göra två kopior men råkade föra över allt bröst till den ena o så det inte räckte till den andre.  därför har den ena bröst så det räcker till dem båda!



jag: HAHAHA JA DÖÖÖÖÖR JA ÄR INNE PÅ HÄSTNET
isabel: okej då vet jag julia.....



jag: OM VI BÅDA GÅR OCH HÄMTAR NÅGOT ATT ÄTA SÅ SES VI NÄR VI KOMMER TILLBAKA! ...... eller vi ses ju inte, men vi ser ju vad vi skriver




haha, ska ärligt göra en bok ifrån våra konversationer. så jävla kloakrena!! 
älskar dig min lilla gullegull, kom hit å kramas med mä istället för att sitta där i kalmar i din säng. så kan du ligga här med mig i min stora runda säng!!!!!!!!!!!! man kan åka både tåg och buss hit, jättebra, super smidigt!! jag betalar hit och du betalar hem så blir allting myyyyyycket bättre !! 
men nu ska jag sova, HAHAHH godnatt påre

Kommentarer
Postat av: LUNDIS

HAHAHAHAHHAHA hade glömt bort det där med att rasmus var nOrrlänning.



dock glömde du: "JAG SER DEN!!!!!!!!!"



jag: "HAHA men du är ju typ som ellie i upp.............. DU ÄR FAN PRECIS HENNE, HAHAHA JULIA JAG DÖR DU ÄR ELLIE"



"saknar både en framtid och en framtand"



jag: "hahaha julia vet du vad jag har skrattat åt i en timme?"

du: "Nää?"

jag: "att jag lyckades lura dig att du bor i norrland,AHAHAHHAHAHAHAHAHAH"



eller när vi bestämde att vi skulle ses på sms vid klockan elva, o redan innan klockan va elva började du spamma min msn i offlinemode. du typ, "FEM MINUTER KVAR, SKYNDA PÅ" o lät som en jävla auktionsutropare HAHAHAHAHHAHAHAH dör.

2012-05-08 @ 18:05:18
URL: http://turnyourscarsintostars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0