gamla saknade saker

en kväll när vi var hemma hos ellen!

en kväll när jag och annaB skulle göra ansiktsmask själva, slutade med att vi inte använde den och den såg ut som en spya..
dehär va i sjuan, jag och amanda hade lockat varandras hår! tror de var runt halloween till och med.
haha skönaste.. jag elin och klara! vi rensade ur min gaberor, gick i sjuan där, elin i femman och klara i sexan!
en kväll med malin, ja provade lite gamla kläder sen tog vi ap många kort. 
fastingen 2011, världens roligaste kväll någonsin.
här sov ja å emmet hos ronjet för vi skulle upp och åka på mellandagsrean, slutade med att emmet släpade upp oss ur sängen 20 min innan busen gick..
konfirmationsläger i åttan!! blondt å fint de va!
nyår 2010, de va nog min bästaste nyår! singstar hela natta med ani och amandisen
haha nian, eller hannah gick i åttan. men i matsalen iallafall.
jag och ani myste hemma hos hon på sommarlovet, tror till och med det åska och blixra ute då
jag skjutsade runt på elin (som de brukade va då hahah)
jag elinor och hannah, i nian va dedär, vi hade la sovit där å ville visa hur fresch vi va när vi vaknade..
när jag och annaB brakade hennes köksbord så skulle vi givetvis försöka laga det.... det gick inte så bra
emma var ensam hemma över helgen, då var de fullt hus tamigtusan!
CURLINGEN!!! så himla kul, kanske borde bli en curlare
jag och emma i nian, hahah varför ser vi ut sådär ens...
jfredd jag och annanassen, och min  sidecut då..
fredd jag och elvira, vi hade mysis kväll och kollade på film!!
jag och ronjet nyår 2011 tror ja de va. de va en kul nyår för ronjet minsann hahaha
hhahahah fredrik och jag klädde upp oss när vi skulle möta emma.. sköna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ronjetttt

hahaaha julia döööö

2012-11-18 @ 20:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0