i want to be your favorite hello and your hardest goodbye

har äntligen fått mitt bieber skal, eller ja... fick det igår egentligen! ingen är lyckligare än mig tror ja...
idag har vi varit på nöjes hela dagen och lyssnat på massa föreläsningar, jag brukar vanligtvis tycka att sånt är SÅ tråkigt, men icke sa nicke. det var tamigtusan ganska intressant och roligt och sånt. resten utav min dag kommer att bestå av matteplugg och mest troligtvis en prommenix med bästaste karas. ibland önska jag att jag hade gympa varje dag!!! men hade jag det hade jag mest troligtvis inte önskat det... 
 
försöker fortfarande få min kamera att fungera, vet fan inte va ja ska göra. eller vad som har hänt för den delen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0