it still hurts that you're doing completely okay, without me.

vet inte vad ja gör vaken nu (okej jag vet att klockan inte är mycket men jag brukar sova vid denna tid) 
idag gjorde vi sista träningen inför rikscupen, så på fredag åker vi till halmstad för att tävla litte, och mysa också, SÅKLART. 
just nu funderar jag på om jag ska plugga lite inköp som vi har läxförhör/prov på i morgon, eller om ja kanske skulle ta och hämta lite vatten, eller städa mitt rum eller plugga lite matte (som jag ska tenta den 15 alltså nästa torsdag) eller så lägger ja mig och tittar på oth, eller vad som hellst. är utåttråkad iallafall.
gjorde lite halvt dipdye igår, syns typ inte. är lite orange i topparna bara.. blev inte så nöjd, kanske lite nöjd men inte mycket. hari nte bestämt mig, tur att jag inte bryr mig ett piss om vilken/vilka färger ja har i håret. 
nu ska ja ta tag i livet, hejdå godnatt och sånt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0