mysig-bra-helg

först så åkte vi dit,  bussen kan ja inte påstå att vi var särskilt snygga faktiskt
sen när vi kom dit var de dansförträning, det ja vill säga med denna bild är att KOLLA HALLEN, hur stor ären inte?
på lördagen när vi hade vaknat och sånt, så åkte vi och bowlade tillsammans med hammarö. kan även meddela att jag SÖG, fick nog lägst poäng av oss alla..
sen så gjorde vi oss lite fina, amanda kör på med sin manns look
tävlingsklara, hoppas ni ser hur många ton spray det är in ma hair
va tvungen att lägga ut en bild på fabbo-gympa-bebisen
tog även en tandborstebild, tycker att både jag och annie ser hysteriskt roliga ut..
sen va de final dag. ingen final för oss inte, vi va väl 1,25 poäng ifrån = nära men inte tillräckligt!! 
så vi bara hängde i hamstad :p:Pp.p.pP:P:p.P



kan även berätta att endast de två första bilderna är tagna med min mobil eftersom att kameran slutade fungera, så restan av bilderna är från mina kåmpisar!! P.S kameran funkar inte än..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0