-

oh herre jesus vad trött jag är hörni.
igår va ja lite badass och la i lite mörk hårfärg i mitt hår så nu ser ja ut som en snögubbe i ansiktet (alltså lika vit) men YOLO vafan! hahah .... hatar yolo....
rekomenderar även att gå in på svt play och ta en titt på portkod 1321, sketabra! dock välli korta avsnitt men va gör de om 20 år?
nu ska ja gå och borsta gaddarna för kvart över sju ska jag med tåget till katrineholm och träna lite hihihihihihihihi ap skoj!
sen ska ja nog hem och läsa aftonbladet så ja blir lite mer allmänbildad, förlåt USA för att jag inte visste om att sandy hade besökt er ...<3
 
linnsan är sjuk, skickar en krya kram till hon<3

Kommentarer
Postat av: linnsan

tack vad go du är älskling! <3

2012-10-31 @ 18:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0