fredag och lördag.

 
i fredags hade jag sista praktikdagen, sådär såg ja ut på morgonen, lite ledsen ska ja se ut så ni vet..
sen kom emmis till mat och muffins och vi åkte hem ihop och fixade oss sen stod vi utan för donken och väntade på annie ebba jossan och emmie (där fick ni alla namn)
vi började våran långa vandring emot hultet, som inte blev så lång eftersom att superjullan sträckte ut tummen och liftade lite till alla bilar som kom så vi fick åka med en snäll man/medelålders gubbe.
toabilder, givet
jag annie och jossan
again. pusskalas
a här gick vi ju på vägen då som ni ser.. hehe
clara jag och sanna!
ani och jag
igår va det läger, skulle ta kort på hallen medans den var tom, men så ploppade bea upp mitt från ingenstans
sen åt vi å kötta ännu mer å så vidare. de va kul å de gick bra, kalas! 
nu ska ja iväg och träna igen, hejdå kompisar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0