hej.

emma var ledsen för hon skulle jobba på halloween, så hon började i förväg.. klappträ
ja å elvira va fina, super jullan och polis karas !!
jag och isabelle
jag vickan och elvira, fina tjejer
annie emmie och jag, två turtels och en super hjälte..
på söndagen tävlade vi, kan bara säga att vi ägde! mer detaljerat tänker ja inte gå in på den saken haha 
och idag så har jag fikat med emmis å ronjis, och mit hår fick tuppguck också, allt ja gjorde var att glömma borsta det. och sådär blev det... lite skrämmande, jag gillar platt hår mera.
har tränat också, eller okej, tränade inte så mycket. körde några varv på trampetten, sen så körde ja lite fot och ben styrka medans de andra dansade sig igenom hela träningen.. 
min frånvaro här kaaan bero på att jag har haft fullt upp... har insett att under detta lov har jag TVÅ gympa fria dagar.. tisdag och lördag. lite skönt i allafall! 
hehe hejdo kramis och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0