i always think about what you said.

i tisdags när jag satt på bussen hem så skrev jag med elvira på facebook. då stod det att jag var i bög, hahah det var faktiskt roligt. visste inte att det fanns något som hette så! 
jag trivs förövrigt på min praktik, det kanske inte är det roligaste som finns att göra men det känns ändå bra! förutom att man blir så otroligt trött, och man inte får någon riktig lunchrast. idag när jag satt på bussen hem så slog det mig att när jag äter dåligt, så blir jag så himla känslig, då menar jag ver-kli-gen himla känslig! lite jobbigt faktiskt. 
nu är jag för hungrig för att sova och för trött för att äta/ens röra på mig. ni vet hur det kan va ibland, too bad va! så jag ska slå på lite gossipgirl, hoppa i mitt egengjorda underbara nattlinne och sedan sova tills alarmet ringer i morgon klockan 6. skönt! 
å just ja, måste planera morgondagens träning också. jobbigt, jag som är så fantasi lös..
JAJA godnatt, sov gott, och sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0