i want to give them another cance. but everytime i do, i feel like a fool.

ligger i sängen halvt död med mina 1456 täcken och lyssnar på petra marklund (jag brukar säga lisa marklund men folk påstår att det är en författare) så håller ja på att frysa häcken av mig också.
idag har vi lägrat hela dagen, linnet var inget läger äger dock. (stor besvikelse, skulle verkligen behöva ett nytt likadant, haha skoja..) de va finare än förvantat, men dock sådär jobbigt högt i armhålan för er som vill veta. vi har haft kul, eller jag har haft det iallafall. jag tror de andra också hade det!!! 
nu ska ja sova för i morgon ska ja upp tidigt för att åka till karlstad med min syster och sen så ska ja ha halloween disco med gympan för små gympatjejer OCH killar givetvis! 
godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0