the best feeling is when you look at him. and he is already staring.

igår åkte jag och emma till mormor och myste och kolla på film och prata och myste. (hon va inte hemma dådå) sen i morse låg vi och kollade på gossip girl i soffan och så hör ja nåt ljud och så säger ja "emma vafan va dedär?!?!" emma ba "men de är säkert nåt i lägenheten över" sen hör ja att nån sätter i en nyckel i låset, så ja flyger upp ur soffan och ut i hallen, så kommer mormor hem. jag svär på att jag höll på att skita ner mig, jag blev så jävla rädd haha.. 
sen när ja å emma åker där ifrån, ja men då vetni då cyklar emma rätt in i min cykel och det blir världens krach, hoppas att ingen såg oss. sen tränade jag, det gick bra och det va kul.
nu är det bara en vecka kvar på praktiken. tagga!!
 
580218_326389734125638_949124229_n_large
jag är lite efterbliven men ja skulle allt vilja ha en såndar bikini ja! himla snygg, skulle inte tacka nej om ja fick kroppen på köpet, haha. gonatt hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0