the worst feeling is when someone makes you feel special, then suddenly leaves you hanging and you have to act like you don't care at all.

i morse försökte jag se glad ut på en bild, men såg just att jag bara ser vinnögd ut haha..
sen blev ja så stressad på praktiken så ja va tvungen att gömma mig på toan lite, hahah...
jag och fredd hittade en skylt i morse inne i duvanhuset. den va nice
har ikväll mysigt med bea annie och amanda.
fick även 3 stycken konstiga samtal från rätt så hedliga personer
kvällen slutade inprincip med att annie kletade dipp i hela mitt ansikte, jag ville inte va en chiken så jag gick med på det.. tuvärr!! sen så låg vi å klia varandra på armarna och sen så åkte jag hem. de va mysigt. hihi
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0