do you know what it's like to actually need someone

i morse innan jag gick till skolan såg ja ut som en liten bitch
sen kom ja hem från skolan och då skulle jag skoja med mamma och sätta i "plasthår slingor" i håret, tänkte inte på att de va limm man fäste dom med dock. så nu får ja gå runt med en röd och en rosa slinga, så ser ni mig så snälla kolla inte konstigt på mig för ja ser rolig ut... ja tänkte inte riktigt innan ja gjorde dedär, tyvärr...
sen gick ja på toa. ställde mig upp, och upptäckte att ja hade klösmärken på armen, och nej jag har inte varit i slagsmål för er som tror det när ni ser mig. utan jag har blivit kliad på armen av mäster-kliaren her self. 
hejdo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0