never be ashamed of a scar. it simply means you were stronger than whatever tried to hurt you.

en dag så gjorde vi såhär på en bänk.
senare samma dag åkte jag tåg för ett nytt försök till praktikplats i karlstad, gick åt skogen. men har fått nu, bästaste emma hjälpte mig. hihi
senare samma dag så kissade elvira på mit i city toan vilket resulterade detta.
någon annan dag såg ja ut sådär, kan de ha varit i torsdags till och med.
senare samma dag åkte jag hem till emma och drack kaffe. okej jag drack sprite och emma drack kaffe men ja drack ur en kaffe mugg så de skulle se ut som ja åt kaffe
och idag.. ja idag.. (eller igår blir de ju) har jag gått kurs, ja igen, medans alla mina lagisar är i katrineholm och har mysigt å kul får ja gå KURS!!! hör ni hur det låter, känner precis så som ja ser ut på bilden ovan. posade lite på toan förut, okej egentligen utanför toan alltså i omklädningsrummet. bara för jag är så forever alone.
 
anledningen till att det alltid blir sånahär inlägg med riktiga bilder är väl mest för att den biten när ja måste rycka ur sladden ur laddaren och stoppa in den i datorn är så otroligt jobbigt! det menar jag verkligen helhjärtat. jag ska försöka skärpa mig, men somsagt det är o-t-r-o-l-i-g-t jobbigt. 
nu ligger jag i sängen och taggar kurs i morgon med, klockan 06:57 ringer mitt alarm i morgon, känns inte så peppande men vad har jag för val egentligen?
HEJDÅ TOKISAR.

Kommentarer
Postat av: isabel

"som ja åt kaffe" hahahah ett äkta charmtroll där va,
saknar dig :(((

2012-09-24 @ 20:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0