not even a million fights could make me hate you.

halloj alla fans. jag vill städa mitt rum, bara så ni vet. men jag har inte tid, verkligen ingen alls. i helgen har jag tid, älskar tid<3 skoja de gör ja inte alls haha ... 
idag har jag tränat, igår har jag tränat, i förrgår har jag tränat, i förrförrgår har jag tränat, osv. nejdå men jag är FULLT ut taggad tills på lördag när det är 2,5 timmes zumba, ärligt hur jävla roligt låter de inte? helt crazy vad kul! 
just nu ligger ja nyduschat oså i sängen, känns väl rätt skönt. förutom att ja borde egentligen sova, fast ja inte vill. de är väl ändå för tråkigt. roligare att kolla serier, dock så vägrar gossip girl att ladda klart så ja kollar på make it or break it IGEN. de är synd att dom aldrig släpper fler avsnitt på säsong 3. dom har bara släppt hälften, ja undrar verkligen när dom släpper resten har man nått att svettas, gråta och vara lycklig åt igen. 
NEJ nu ska ja ge mig, jävel va långt detta blev. den som orkar läsa får fan en av mina medaljer. (har faktiskt rätt många). okej godnatt osånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0