oj va dålig ja va på att lägga in bilder från telefonen. hejdå

en gång förra veckan blev min cykel snodd av nån tattarjävel (på tal om det så va de nån som pyromanade på min mammas cykel idag, när ja använde den såklart!!! jävla snorungar)
har lekt frisör med vickans hår, helt ärligt så kryper det i fingrarna när man ser hons hår!!!
lekte lite fiskbensfläte expert på elvira, de är så kuuuul!!! 
skrattat lite åt elviras katt. den heter prinsen egentligen. men elvira kalar den tjockis. när jag säger tjockis blir hon arg ibland, men ibland får ja säga det.
idag, eller nej i morse. så gjorde ja mig i ordning för zumba på idrotten. de va kul, fast inte så kul som de brukar va. våran klass är inte så rockig. alla är så tysta
haha gillat lovisa. görmycke! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0