you know you love me, XOXO julia

jag satt och skulle ta ett fult egopix till ett blogginlägg, men det slutade med att ja satt och sjöng/skrek witney huston - will always love you samtidigt som ja spelade in det. höll på att dö åt mig själv, lägger dessutom av världens rap mitt i sången HAHAHA...
alltså, har typ inget att blogga om nu för tiden, mitt liv går ut på sova,skola,äta,träna typ. mer hinns inte med om dagarna, känner mig nästan som en pensioner i kroppen, jullan 90 år typ. haha 
nu sitter ja nyduschad här i sängen, har varit på energy moves och SBU. alla säger att SBU ska man inte gå på för det är FÖR jobbigt. men jag och vickan kom fram till att vi tyckte att russian cirkel va jobbigare. då mådde man ju illa när man åkte hem, eller okej vickan gjorde... hahah. 
JAJA hejdå ha de fint tills nästa gång och så vidare. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0