listor<3<3<3

Är du kär? förtillfället så nej.
Är du en sportfåne? ne ingen sportfåne, isåfall en gympafåne om man kan va de?
Är du röksugen? neheeru
Är du rik? absolut inte
Är du fattig? egentligen inte speciellt me nja måste spara så tekniskt sett JA
Är du trött? nej inte alls. sova middag äger<3
Är du shoppingsugen? inte nåt speciellt.
Är du töntig? kanske lite..
Är du ressugen? jaaaa, åh va ja vill till värmen
Är du skolsugen? nej det kan jag inte påstå
Är du irriterad? neheeru
Är du festivalsugen? från dag till dag...
Är du alkholsugen? noo
Är du saknad av nån? det kan jag aldrig tänka mig.
Smeknamn? jullan !!!!!
Bästa åldern? alltså, när ja va 15 hade jag så jävla roligt även om självaste livet inte gick så bra så haade jag den bästa tiden i mitt liv.
Bästa tidningen? hänt BILD
Hur sminkar du dig? mascara, puder, IBLAND eyeliner om ja bjjusser på litte extra.
Höstens accessoar? använder inte sånt!
När stal du senast något? i sjuan så tog ja choklad på netto! (badass)
Hur många timmar sov du inatt? somnade vid 3 vaknade vid 10, ränka själva hörrni
Vilken film såg du senast? the host
Vilken internetsida besökte du senast? lovisas blogg
Vilket är det sexigaste yrket? ingen aning
Vad gjorde du i förrgår? - jaa ni.... jag firade min tränare sen tränade jag sen tog ja mig en lång prommenad.
Vad har du gjort idag?- absolut ingenting, gått ut å gått 2 gånger med karas inget mer.
Vad ska du göra idag? - träffa tom
Hur många msn-kontaktetr har du? vet inte...
Vilket land besökte du senast? sverige, och förutom det så norge!
Hur många snälla känner du? många är snällare än va dom ser ut, faktiskt!
Vad såg du senast på tv? criminal minds i torsdags
Vad är det för märke på din dvd-spelare? ska ja va helt ärlig så äger jag ingen. tittar inte på film.
Senaste köp? säkert godis eller nåt. 
Vad har du dåligt samvete för? har en förmåga att sabba saker 
Vad har du för skor? strumpor?
Vad har du på dig nu? sporttopp, trosor, tights, strumpor och en stickad tröja.
Vilken musik har du lyssnat på idag? massa. håkan 
Skulle du säga nej till sex idag? ja
Är du vegitarian? neheeru
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? ne tror fan inte de. 
Vad heter dina kusiner? gustav elin, wilmer tuva, wilma oscar hugo och tess.
Är du feminist? tror jag inte
Vad drack du senast? cola.
Gillar du att laga mat? absolut inte.
När sjöng du senast? en halvtimmasen kanske
Håller du det städat? jag gör mitt bästa, går oftast åt skogen...
Vad gör dig lycklig? att träna, och att skratta.
När kysste du någon senast? haha alltså.... nyår tror ja.
Vad gör dig ledsen?  oftast mig själv. haha patetico!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0