one day you will have to stop hating who you are.

idag har jag varit i skolan, fick reda på att ja suger. på matte då, klarade inte fucking jävla tentan så får väl göra om igen och då blir det 5 gången och det är rätt pinsamt att va så dålig på något faktiskt. men i övrigt har de varit en rätt bra dag, jag tog en fika på stan med vickan efter hon köpt sin svindyra jacka, sedan har vi knallat runt lite + köpt biljetter till ken ring på bells på lördag, de kostar tamig fan skjortan av en att vara 18!! 
nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen av privata skäl (NEJ jag har inte bajsat/kissat/mensat ner mig). sen ska ja träffa elviran en svänga, ha de hejdå! 
 
skulle heller inte tacka nej till dom solbrillorna, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0