i'll buy you a bigmac if you date me.

ännu en bild från studentfesten i torsdags.
 
hehe ojdå, skrev visst att julafton skulle vara idag, hade ej märkt det om jag ej fått en dryg kommentar om det. men jag menade givetvis på tisdag!!! 
nu ska jag slå in julklappar med två utav mina syskon, sen ska vi förhoppningsvis äta hoppas jag. älskar mat hehe..
igårkväll träffade jag vickituss en svänga, efter det åkte jag hem till fredrik och vi satt å chilla lite, sen efter klockan ett satte vi på en film och sen vid halv fyra begedde jag mig hemmåt, narre. somnade halv fem i morse... vill sova hela dagen egentligen men går ej. 
jag lägntar tills ikväll, vill vinna 12 mille typ. har aldrig spelat bingo på uppesittarkväll, men tonight is the night! hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0