sometimes we expect more from others, because we would be willing to do that much for them.

hejsan! 
det var ett tagsen jag hängde här! det har väl inte hänt så mycket i mitt liv sen dess, har tävlat lite, har uppvisat lite och har mysit lite med laget, sen har jag umgåts med fredrik och victora sen har vi studentfestat sen har jag umgåts lite med emma och och lite med patrik! 
idag är planerna likamed noll, och det känns underbart faktiskt.
en plan har jag idag, vi ska klä granen. lite sent ute kanske MEN jag och min mamma har kommit på att varför ska vi ens ta upp granen? den ska ju ändå ner om två veckor igen, haha... på måndag är det julafton, jag har ingen julkänsla för fem öre. hoppas jag får något roligt i paket annars hoppar jag över jul nästa år. 
har även skaffat mig lite framtidsplaner och sånt. det är kul, finns så mycket man vill göra lixom, men allt kostar pengar och allt kräver ju betyg, vilket jag inte har i matte. 
helvete vad långt detta blev! god jul påer
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Julafton är på tisdag

2013-12-22 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0