did you take all stupid pills this morning?

hej kömpiser! 
nu ligger jag i sängen och beundrar mitt underbara liv! haha.
idag har varit en bra dag, mest för att jag kom till underfund med att jag var dum i huvet som slutade använda min iphone bara för kameran inte funkar och för batteriet håller i tio minuter och för att man inte hör mig när jag ringer. så nu ikväll så fyllde mamma på mitt käraste kontantkort även kallat micro sim, (förstår fortfarande inte dedär med skillnaden på simkort och kontantkort och abonnemang) så nu använder ja den igen, yolo lixom! 
ska snart sova också, ska upp tidigt och handla med mamma i morgon, hon är en morgon handlare hon.. på tisdag ska ja till karlstad , onsdag och torsdag veto fan va ja ska göra, fredag ska ja gå på bio med annie, och lördag ska vi till katrineholm på läger och söndag ska ja njuta sönder av sista dagen på lovet, FUCK va mkt text det blev.
godnatt på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0