2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
haha jag har gått i tvåan på gymnasiet för första gången i mitt liv

Hur har ditt 2012 varit? 
2012 har varit OKEJ. men inte mer än så!

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? 
ja! 

Blev du kär i år? 
nej

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 
18 augusti (ja fyllde år)

Vad är din största framgång 2012? 
jag gillar små vovvar nu mera...

Bästa köpet? 
plättlätt min iphone

Vad spenderade du mest pengar på?
mat HAHA

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
gympaan!!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? 
loaded gun, halo, love me, händerna mot himmelen, what makes you beautiful, erase me OSV.

Vem har du umgåts med mest? 
elvira 

Bästa minnet från 2012? 
oj vet faktiskt inte

Hur många kysste du? 
no idea

Har du haft ett förhållande under 2012? 
nej  hehe

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? 
jaa lite sådär

Vad önskar du att du gjort mer? 
köttat

Vad önskar du att du gjort mindre? 
äta så jävla onyttigt, men yolo

Favoritprogram på tv?
oth!!!

Största musikaliska upptäckten?
justin bieber!!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
pengar antar jag haha

Vad gjorde du på din födelsedag? 
fick paket och va med vickan och va med emma och ronja

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
ja självklart!

Vad fick dig att må bra?
kåmpisarna och mina gympatjejer!

Vem saknade du?
vet inte

De bästa nya människorna du träffade?
hahaha så har ja inte träffat några nya typ...

Det bästa val du har gjort:
att fortsätta gympa

Vad vill du säga till dig själv inför 2013: 
att jag ska klara dendära jävla matten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0