but i still feel a little sad.

hej mina kära vänner och ovänner och allt där emellan! 
jag tänkte att jag ska plocka fram den mörka sanningen om varför min uppdatering suger. det är nämligen så att....jag har inte ett skit att blogga om, och när jag väl har det så blir det anntingen en hel novell eller så finns det inga passande bilder eller både och (som nu ungefär)... 
mitt liv går som vanligt ut på att gå i skolan sova äta och träna. jag är så himlans trött nu för tiden så att sova middag om dagarna är så jäkla skönt så det finns inte. och sen så just nu för tillfället så är jag sjukt hungrig också.  i morgon ska jag tenta upp matten, IGEN, får se hur det går denna gång då. jag önskar verkligen jag kunde få ett E så jag blir av med dendära skiten någon gång. men de märks. kanske är det nästa inlägg kommer handla om? 
hejdåsan
detta är typ senast jag pluggade matte till tentan. nice med lite återblickar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0