för det mesta går det bra, men ibland gör det bara så jävla ont.

som en sådanhärdan charmör sitter jag nu mera forever alone i caféterian och har precis skrivit klart min engelska artikel! tänk om alla vore lika engagerade som mig ändå.. jag väntar faktiskt på super annie, vi ska gå hem till henne och plugga matte, blev helt plötsligt ännu mer engagerad! och sen ska vi träna!
annars då julia hur är läget?  jo tack, men det är okej! läget är underkontroll min underbara elvira är finally tillbaka i sverige och plötsligt känns hela livet 2 kg lättare (inte jag själv men ändå). är trött på folk som skaffar nyårslöften att de ska ha godisförbud, äta nyttigt eller träna ihjäl sig. har bara en känsla av att de sätter dessa löften istället för att säga "jag tycker jag är tjock så jag ska försöka gå ner några kilo" fine! men stå då för det era galningar! jag menar vem vill inte bli av med lite extra hull såhär på vinterhalvåret? men jesus. man lever bara en gång och VARFÖR ska man då ägna den tiden åt att tjabbla om vare sig man lever på salladsblad eller inte? det tänker inte jag lägga ner mer energi i mitt liv på iallafall! 
haha ha det så bra kompisar, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0