I know that you want me too

idag tar jag med mig mitt krullhår och justin och går till skolan, var ett bra tagsen han var med. dax igen tyckte jag.
och oj vad mina toppar såg ut på bilden, sår åt alla håll typ... är inte så i verkligheten. igentligen var jag jätteglad för ja skulle få studiebidrag idag, de fick jag också, men jag kan inte använda de för jag måste använda det till justin :P 
alltså jag har ju bara sett han sjunga här hemma för mig sina egenskrivna låtar som är TILL mig lixom med sin gitarr. men tycker det vore kul att få se han på sceen liksom! man kan tycka att han borde betala men han är lite snål ibland xD hihi! 
haha hejda tokisar.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hahahaha du är en tönt

2013-01-31 @ 10:00:22
URL: http://vickey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0