"it's gonna be okay, no matter how hard your rock bottom is. rise above it an you can come back" - Demi Lovato

jäklar va fin hon är alltså. 
egentligen, varför skulle jag behöva ha en pojkvän när jag har alla mina kändis pojk/flickvänner ?? överskattat bara.. 
idag har jag sovit middag, som varje dag, och det är lika korkat varje gång eftersom att jag inte kan somna på kvällarna då vilket resulterar att jag inte kommer upp ur sängen på morgonen, har hört att det ska vara ruggigt kallt i morgon förövrigt, typ 20 minus grader! tur att jag slutar tidigt i mogron så ja kan gå hem och lägga mig i sängen resten av dagen. har under hela kvällen jobbat med en ny spotify lista, och jag är redigt nöjd! 
haha hejdå på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0