kissielista xD

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: nej

Varit kär: nej

Förlorat någon speciell person: ja

Varit deprimerad: nej är alltid gladast i världen typ

Varit så trött att du somnat sittandes: ja, skolan kan vara rätt uttråkande

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? haha nej

Brutit ett ben? nej

Gjort nåt du ångrar? ja självklart.

Hoppat Bungee Jump? nej men fatta vad ballt

Ljugit för någon du tycker om? nja en vit lögn kanskee

Ätit en hel tårta? haha nej jag är ingen tårta människa

Gjort bort dig offentligt? haha ja gud ja 

 

 

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: nej

Fått ditt hjärta krossat: haha ne 

Hur många barn vill du ha i framtiden: hellst 1 MAX 2

Har du några husdjur?: nej jag är ingen djurmänniska, gillar bara bettan och babben och roffe

Vill du ändra ditt namn: nej jag är nöjd

Vad gjorde du under din förra födelsedag: var med vickan, sen på kvällen firade jag mig själv med ronja och emma och hons grannar.

Vilken tid vaknade du idag: tio i åtta

Vad gjorde du igår runt midnatt: kollade på gossip girl 

Någonting som du längtar till: RM

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: de finns en massa

Vad lyssnar du på just nu: ann...

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja.. haha

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Julia Marie Fryk

Stjärntecken: Lejon

Kille eller tjej: Tjej

Grundskola: Strandskolan & Stenstalidskolan

Gymnasie: Brogårdsgymnasiet

Högskola: Jag är för liten för det nu och för ointresserad för det sen.

Hårfärg: Brun..

Långt eller kort hår: Kort, fast inte lika kort som förut men det är inte långt.. 

Längd: 1,63

Piercings: Jag har hål i öronen men jag är allergisk så kan inte riktigt använda smycken

Tattoos: På sidan av underarmen

Höger eller vänster: Vänster 

Operation: Polyperna

Bästa vän: Elvis 

Sporten du spelar: jag spelar inte någon sport men jag GÅR i gymnastik 

 

JUST NU:

Äter du: Ingenting, skulle dock va gott med mat...

Dricker du: Ingenting

Är du på väg att: Ha engelska snart för att sedan vandra hemmåt igen

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja

Vill du gifta dig: Ja

Karriär i åtanke: Ska bli hora. haha nej de sakerna ja vill bli kommer jag aldrig kunna bli.

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: me and my self always and forever

Mirakel: Nej

Kärlek vid första ögonkastet: Jag vill tro på det men om ja gör det är väl en annan femma

Himlen: Nej

Änglar: Nej

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0