would your 8 year old self be proud of you right now?

 
tog en bild på min pojkvän igår innan vi skulle lägga oss och sova! sooo sexy! 
i morgon är det fredag och då börjar småtejejernas träning ,YAY! mina egna träningar började i måndags.
jag har kommit underfund med att det dära med nyårslöften kanske inte är så himla dumt ändå, efter flera veckors funderande!! så nu har jag skaffat mig ett par stycken!  men dom är lite hemliga för allmänheten sådär så om ni (alla mina fans) nu måste veta så får ni väl fråga mig då! 
i övermorgon är det lördag och  då ÄNTLIGEN kommer min bästis hem, som jag har längtat! jisses va ja måste skaffa mer kompisar, är så ensam :( haha ... 
hejdå kompisar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0