If your tights don't jiggle, go se a doctor

Idag har varit en ligga-i-sängen-hela-dagen dag, som näst intill varje dag xP
Jag var iväg på ett träningspass med gympan förut, kan säga att de va bland det jobbigaste ja varit med om! Det rann svett i ögonen på mig AJAJ. Förut va ja trött, nää död, nu är jag rastlös. Kollar oth men vill se nå nytt som är bra. I morgon ska jag till gymmet med linnsan klockan 12! Vilket betyder att jag mst ställa klockan UTIFALL jag råkar sova länge (inträffar ibland) nu måste jag ta min medicin vilket jag skulle gjort klockan åtta de vill säga typ 3 timmar försent men är man BADASS så är man.
Hejdå godnatt adios


Kommentarer
Postat av: andre

Du är så vacker!! Brukar tänka på dig när jag och min flickvän har sex :$

2013-07-05 @ 11:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0