you know whats awesome? finding a person who won't give up on you, even when you're given up on yourself.

idag har jag solat, blir fan aldrig nå brun... kan bero på att ja ligger ute i en kvart åt gången kanske, va vet jag. familjen var i stugan under dagen då jag skulle laga min egna mat, blev BRÄNDA falukorvar och makaroner, åt inte ens hälften, ibland är jag mästerkock och ibland smakar det fan apa som tillexempels idag! vid halv 6 cyklade ja och mötte upp Elinor, som det förörvrigt va alldeles för längesen jag träffade, så gick vi en sväng och hennes strävhåriga tax var med oss!! nu sitter jag i sängen, dicker cola och väntar på att bea ska komma och hämta upp mig så ska jag hon och amanda ut och bada! 
bilden är två och ett halvt år gammal, OBSERVERA DETTA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0