what if i have some idea of love in my head and it's just totally wrong?

hej, två inlägg på en dag. STORSLAGET! är så himla glad och pepp på livet idag, vet inte varför... det började när mamma frågade om det blev bra med köttfärsås till mat förut, då blev jag glad och kom på massa roliga saker ja ska göra, vill ni höra? ah... i morgon har jag sovmorgon (skönt) + träning (kul)!! på fredag ska jag till karlstad med vickan å shoppa (behövligt + kul) på fredag kväll ska ja fira min vän ani (as kul). på lördag ska ja till hammarös grophall och träna (AS nice). och nästa fredag så åker vi på RM (bästa ever!!) 
... nu måste jag bara hitta en bild till inlägget...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0