en lista

Hej hej. Hur mår du?

- hejhej! jag mår ok!

 

Vem är i rummet med dig?

- it's just meeee

 

Vem fick du ditt senaste sms av?

- anton heter han

 

Vem tänker du på nu?

- ingen alls!

 

Vem pratade du senast i telefon med?

- mammi

 

Vem önskar du var med dig nu?

- sophia bush

 

Vem är din favoritsläkting?

- vet ej

 

Vad åt du senast?

- ris och köttgryta

 

Vad drack du senast?

- cola...

 

Vad är den närmaste saken som är blå?

- min justin bieber dagbok med lås

 

Vad är det för färg på dina byxor?

- har inga byxor på mig haha

 

Vilken film såg du senast?

- familjetrippen. bästa filmen. nej just ja såg studentfesten med, men den va inte bra.

 


Har du någonsin hånglat i skogen?

- ölme är väl skog

 

Har du någonsin sovit naken?

- har hänt, men fy vad jag ej gillar det. 

 

Har du någonsin hoppat i en bil med folk du just har träffat?

- tror ej det. möjligtvis en taxichaffis

 

Hur ser du ut just nu?

- krulligt hår i en nattskjorta i fnanell

 

Har du någonsin smugit ur ditt hus?

- ja det har jag gjort!

Var är din mobiltelefon?

- på min mage!

 

Var fick du tag på tröjan du har på dig?

- emma fick den i julklapp av mig och ronja men sen bestämde hon sig för att slänga den och då blev jag ledsen och tog med den hem till mig. haha

 

Var åkte du senast bil?

- till träningen som egentligen inte var någon träning utan bara ett coach samtal men ändå.

 

Vad är det bästa med våren?

- att man inte behöver ha en tjock jävla vinterjacka på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0